SAP

این شرکت از زمان تأسیس تاکنون فراز وفرودهای بسیاری را در بازار تجربه کرده است. ولی در سال‌های بعد از ۱۹۸۵ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرد و زمانی هم که اینترنت پا به عرصه کسب‌وکارهای تجاری گذاشت، توانست با راه‌اندازی وب سایت SAP. com تعریف جدیدی از مفهوم فرایندهای تجاری به‌دست دهد.

این شرکت در سال ۲۰۱۰ نیز شرکت Sybase را که در زمینه تولید نرم‌افزارها و پایگاه‌های داده تخصص داشت، به مبلغ ۵. ۸ میلیارد دلار خرید و هم اکنون آن را به صورت مستقل اداره می‌کند.SAP در صنعت نرم‌افزارهای برنامه ریزی مبانی سازمان (EPR)، مدیریت روابط با مشتری (CRM)، و نرم‌افزارهای فروش و  بازاریابی با چند رقیب سرسخت مبارزه می‌کند. شرکت اوراکلزبرگ بزرگترین رقیبSAP است. این دو تاکنون دعاوی و اختلافات حقوقی زیادی با یکدیگر داشته‌اند

http://gigaom2.files.wordpress.com/2013/01/sap_2011_logo1.jpg?w=300&h=200&crop=1


سیلابس دوره:

در این دوره آشنایی با محیط نرم‌افزار ETABS SAP SAFE ، استفاده و کاربردمنوهای ETABS SAP SAFE ، نحوه مدلسازی در ETABS SAP SAFE ، تعریف خصوصیات سازه‌ای، بارگذاری ثقلی و زلزله در سازه‌های فولادی با سیستم ساده و خمشی و همچنین سازه‌های بتنی با سیستم خمشی تشریح می‌شود. همچنین ارتباط بین نرم‌افزار‌هایETABS,SAP,SAFE بیان می‌شود.از طرفی با انواع پی‌های منفرد، نواری و گسترده در آموزش نرم افزار SAFE آشنامی‌شویم.

دوره مقدماتی : در این دوره ساختمان‌های بتنی به همراه دیوار برشی دو بعدی و سه بعدی با بازشو و بدون بازشو درآموزش نرم افزار ETABS ، سقف‌های کامپوزیت،ساختمان‌های دارای اختلاف تراز در طبقات و پی، تحلیل دینامیکی طیفی در ساختمان‌های نامنظم و نکات مربوط به ساختمان‌های بلند تشریح می‌شود.

دوره پیشرفته : در این دوره با سازه‌های ویژه همچون مخازن آبی مدفون در آموزش نرم افزار SAP ،مدلسازی دیوار‌ حایل در تدریس نرم افزار SAP ،مدلسازی سوله در آموزش SAP ،مناره مسجد و .... آشنا می‌شویم. به علاوه در این دوره نحوه انجام تحلیل تاریخچه زمانی خطی در تدریس SAP و آموزش ETABS نیز بیان می‌شود.

 
mashahir-1.jpgAlbert-Einstein.jpgJohn-Vincent-Atanasoff.jpgMahmoud-Hessaby.jpgThomas-Edison.jpg

آدرس:میدان،انقلاب،طبقه،فوقانی،بانک،ملی 
درب ورودی : جنب مادی نیاصرم ، کوچه طاووس خانه ، ساختمان قریشی ، طبقه دوم ، واحد 21
031-32248395



طراحی سایت هوشمند گستر اصفهان